NIEUWE INZICHTEN IN HOSPITALITY MANAGEMENT

Het kernwoord is beleving. Een beleving ontstaat door alles wat we zien, horen, voelen, ruiken en proeven. Hospitality gaat niet om grote gebaren, maar zit hem juist in de kleine dingen. Het aangenaam maken van een verblijf zit in de details: een glimlach van de receptioniste, een verrassend smakelijke cappuccino en een onverwacht comfortabele fauteuil om in plaats te nemen. Dat wordt door de gast opgemerkt en onthouden.

DE DIENSTEN VAN TRIUM HOSPITALITY

HOSPITALITY SCAN

De Hospitality scan is gericht op de manier waarop uw hospitalityprocessen zijn georganiseerd. Momenten waarop hierbij een extra accent kan worden gelegd op gastvrijheid en klantvriendelijkheid worden uitvergroot, kritisch bekeken en bijgeschaafd of opnieuw vormgegeven.


Bij de Hospitality scan passeren veel ingrediënten voor pure gastvrijheid de revue, zoals de manifestatie van de medewerker, de toepassing van materialen, kleur en licht in het interieur, kenmerken van de fysieke omgeving en de ontvangst van gasten op uw locatie.

TOTAALSCAN ONTVANGSTMANAGEMENT

Een goede ontvangst is dé mogelijkheid bij uitstek om de perceptie van uw gast positief te beïnvloeden. Bent u benieuwd hoe een gast de ontvangst op uw locatie ervaart? Wilt u weten waar ruimte ligt om die unieke kans op een onvergetelijke eerste indruk optimaal te benutten? Bij het uitvoeren van de Totaalscan Ontvangstmanagement wordt door Trium door de ogen van de gast en met een kritische blik het gehele serviceproces doorlopen: vanaf het moment dat de website van de organisatie wordt bezocht, naar de wijze van ontvangst in het gebouw en het verblijf op uw locatie, tot en met het vertrek.


De concrete resultaten van de Totaalscan laten kraakhelder zien waar het verbeterpotentieel gevonden kan worden om de verwachtingen van uw gast te overtreffen.

INTERN KLANTEVREDENHEIDSONDERZOEK

Het intern klanttevredenheidsonderzoek wordt digitaal aangeboden en zorgt ervoor dat u zicht krijgt op de verwachtingen van uw medewerkers over het functioneren van de facilitaire dienst. De verschillen tussen deze verwachtingen en het huidige niveau van dienstverlening worden in kaart gebracht. Door een duidelijk besef van deze verschillen kan de facilitaire dienst het aanwezige potentieel optimaal benutten.


Het intern klanttevredenheidsonderzoek van Trium heeft een aantal doelen. Naast het creëren van helderheid in de mate van tevredenheid over uw facilitaire diensten, bieden de uitkomsten concrete handvaten voor verbetering en ontwikkeling. Verborgen blokkades voor het verbeteren van prestaties worden zichtbaar gemaakt en opgeheven. Trium biedt inzicht en oplossingen.